سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

نشان و جایزه ایثار و رسانه برای اصحاب قلم تاسیس می شود

 

نشان ایثار و رسانه جایزه ای است مانند سیمرغ بلورین در سینما و دیگر جوایز معتبر در سطح ملی و جهانی است که به اهالی رسانه تعلق می گیرد.

با نشستی که با حضور مدیران مسئول و نمایندگان 50 نشریه ، روزنامه، خبرگزاری و پایگاه های اطلاع رسانی برگزار شد، طرح تاسیس این جایزه با اکثریت آرا به تصویب رسید. دو رای مخالف و یک رای ممتنع در مقابل آراء مثبت کاری از پیش نبرد.

در این نشست نماینده ای از پارسی بلاگ حضور نداشت که امیدواریم با توجه به بلاگ نویسان خوبی که در این سایت وجود دارند و نشان و جایزه ایثار نیز شایسته آنان هم هست، در نشست بعدی مدیر مسئول پارسی بلاگ هم حضور یابد.

در نشست تاسیس نشان و جایزه ایثار 14 نشریه به عنوان هیات موسس ثبت نام کردند تا از طرف سایر رسانه ها به تدوین اساسنامه،مرامنامه و شیوه ارزیابی و انتخاب پرداخته و موارد را برای تشکیل مجمع نهایی و تصویب آماده کنند. این هیات شنبه دوم اسفند ماه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل جلسه خواهد داد.

علاقه مندان به موضوع می توانند با شماره 33968797 یا khaneisar.ir پیگیری کنند.




موضوع مطلب :



دلیل
درباره وبلاگ

اندیشه، حد و مرز ندارد و تا آن جا که دلیلی برای بودن وجود داشته باشد، اندیشه فراتر از آن وجود خواهد داشت و برای این بودن دلیل ها خواهد داشت تا نتیجه ی آن شدنی شایسته باشد.
پیوندها
www.shereno.com">شعر نو
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 28
کل بازدیدها: 199741