سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
جمعه 92 اردیبهشت 27 :: 5:35 عصر ::  نویسنده : ایرج گلشنی

جنگ مشایی با رهبری است

جریان مشایی با دستور رهبر مبنی بر عزل وی از مقام معاون ریاست جمهوری به جریانی خاص تبدیل شد. بدیهی است که رهبر انقلاب از قبل با تفکر و عمل مشایی آشنایی کامل داشته اند که در همان بدو معرفی وی به عنوان معاون رییس جمهور دستور به برکناری وی داد؛ بنابراین، عقل نمی تواند بپذیرد کسی که به دستور رهبر صلاحیت معاون اجرایی رییس جمهور را نداشته، برای پست ریاست جمهوری صاحب صلاحیت باشد.

اما مشایی، در نظر دارد این جنگ را ادامه دهد و با رد صلاحیت، برای گروهی از ناسیونالیست‌های دو آتشه ، تبدیل به رهبری بزرگ شود و برای بعد از حضرت آیت الله خامنه ای ، برنامه ریزی کند.

شکی نیست انتخاب شعار زنده باد بهار که برداشتی صریح و روشن از مبارزات مردم کشورهای عربی با هدف تغییر نظام است، وی هدفی جز تغییر نظام ندارد.

باید دید که شورای نگهبان چگونه با این ماجرا مواجه می شود. اگر مشایی تآیید صلاحیت شود که فرمان رهبر مبنی بر عزل وی از معاون ریاست جمهوری زیر سوال می رود و اگر تایید نشود که جریان خاص مشایی که گرایش روشنی به احساسات ناسیونالیستی دارد، بحرانی دیگر در کشور ایجاد خواهد کرد.




موضوع مطلب :



دلیل
درباره وبلاگ

اندیشه، حد و مرز ندارد و تا آن جا که دلیلی برای بودن وجود داشته باشد، اندیشه فراتر از آن وجود خواهد داشت و برای این بودن دلیل ها خواهد داشت تا نتیجه ی آن شدنی شایسته باشد.
پیوندها
www.shereno.com">شعر نو
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 24
کل بازدیدها: 199721