شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام‌هاي ارسالي

mp3 player شوکر
+ موشي در خانه تله موشي ديد. به مرغ و گوسفند و گاو خبر داد. همه گفتند تله موش مشكل توست به ما ربطي ندارد. از حسب اتفاق، ماري در تله‌ي موش افتاد! خشمگين به هر سو خزيد و زن خانه را گزيد. طبيب آوردند و زن را بستري كردند. آن گاه، از مرغ برايش سوپ درست كردند. گوسفند را براي عيادت كنندگان كشتند و گاو را براي مجلس ترحيم سر بريدند. موش همه ي اين ها را از درز لانه مي نگريست و مي گريست!
+ ليبراليسم مي گويد: رفيق، حرفت را خودت بزن، نانت را من مي خورم. مارکسيسم مي گويد: رفيق، نانت را خودت بخور، حرفت را من مي زنم.فاشيسم مي گويد: رفيق، نانت را من مي خورم، حرفت را هم من ميزنم و تو فقط براي من کف بزن.!، اسلام حقيقي مي گويد: نانت را خودت بخور، حرفت را هم خودت بزن و من فقط براي اينم که تو به اين حق برسي.اسلام دروغين مي گويد: تو نانت را بياور به ما بده و ما قسمتي از آن را جلوي تو مياندازيم
zohoor-e-monji
درود بر اسلام ناب محمدي.... و سلام بر شما بزرگوار
+ سلام. ياد مهتاب در باران کردم. خيلي
*قاصدك*
عليکم سلام
سلام بر شما
+ جلسه هم انديشي مديران مسئول رسانه با حضور يكصد مدير مسئول رسانه هاي مكتوب و مجازي براي بررسي و تاسيس نشان و جايزه ايثار و رسانه نوزدهم بهمن ما در سالن سازمان ارتباطات اسلامي برگزار مي شود. اين جايزه شامل وبلاگ ها و نويسندگان آن نيز مي‌شود كه جمعي از وبلاگ نويسان خوب و ارجمند پارسي بلاگ را شايسته اين خبر مي دانم. درود. اطلاع بيشتر در سايت khaneisar.ir
+ انسان متعصب، جز به حماقت خود به چيز ديگري تکيه ندارد؛ اين است که حرف منطق در گوشش سيخ داغ است.
*قاصدك*
لايككككككككككككككككككككككك
*قاصدك*
در قانون عرفان اسلامي، محاسبه و حساب کشي هر لحظه اي از خود از اصول عرفان است، اما در تعصب، محاسبه اي وجود ندارد و هر چه هست ، مراقبه است. اين مطلب و تو وبلاگ خودتون خوندم. ممنون از مطالب مفيدتون
دليل راه
سپاس از دقت نظرتون. درود.
+ ديروز در نشست متن‌خواني شاهنامه، سعادتي يار شد تا در جوار استاد دکتر هاجري باشم. از هر جمله که گفتم، چند ايراد گرفت! تازه فهميدم سال‌هاست به زباني غير از زبان ايراني حرف مي‌زنم و خودم خبر ندارم!! شرمنده شدم! شرمنده از اين که نه فارسي مي‌توانم بنويسم نه فارسي مي‌توانم حرف بزنم!
+ مصاديقي از الگوي فاطمه(س). امروز در برنامه ارديبهشت شبكه 4 . ساعت 12 با حضور خانم عبير عقيل از لبنان.
+ «هر چيز که شما را دل‌رحم‌تر، فهميده‌تر، مستقل‌تر، بى‌طرف‌تر، بامحبت‌تر، انسان دوست‌تر، با مسئوليت‌تر و اخلاقى‌تر سازد. دينى که اين کار را براى شما بکند، بهترين دين است.» (دالايي لاما)
نقل قول دليلي بر تاييد يا تکذيب افراد نيست اما جمله دقيقا خلاصه اي از کاملترين دين آسماني ، اسلام است ..
دليل راه
جوابتان را مولا(ع) داده است: نگاه نكن كه كي مي گويد، نگاه كن كه چه مي گويد. فكر مي كنم همين كافي باشد اگر محمد جواد گل اهل انديشيدن ديني باشد نه اهل احساسات مذهبي.
+ گفتم: قوانين رسيده به ما به اسم دين يا مليت، مردسالارانه است. گفت: نه! قوانين ديني درست و بي نقص است. گفتم: خانم شماييد! لابد شما درست مي گوييد!
+ [وبلاگ] جنگ صفر و يك
جنگ ، جنگ رو در رو و نفر به نفر است .. تشبيه و تشابه فوق العاده اي بود آخرين پست وبلاگتان ..
دليل راه
سلام و درود. كم گير مياد آدم هايي كه اين همه دقت كنند در نوشته اي . آفرين!
+ اگر وي‍ژگي هاي يك جشن ملي - مذهبي را مرور كنيم و به نكاتي مانند: حضور عمومي، صداي ملي(كافه ي مردم)، حضور مردمي (نه دولتي)، حضور همه ي اقضار و همه ي سنين و... توجه كنيم مي بينيم كه جشن هاي مذهبي ما جنبه ي عمومي و ملي خود را از دست داده اند يادارند از دست مي دهند و اين اصلا خوب نيست!
*هور*
90/7/20
دليل راه
عيد شما هم مبارك عزيز. شوخي فرموديد ديگه نه! اين را هم به حساب جشن مي گذاريم. شيرين باشيد.
+ با سلام و ادب. بنا به دلايلي نام وبلاگ اين شاگرد شما از بند5 اصل 156 به دليل (دليل راه) تغيير يافت. دليل مهم آن اين كه قبلا از اينترنت قوه قضاييه استفاده مي كردم و لذا براي احتياط شرعي، نام و محتواي وبلاگ در راستاي وظايف كاري بود. ولي الان كه از اينتر نت شخصي استفاده مي كنم به خودم اجازه دادم كه عنوان و محتواي دلخواه خودم را تقديم دوستانم كنم كه شايد كمي متنوع و متفاوت با گذشته باشد. يا حق.
رزگل
90/7/20
دليل راه
و عليكم السلام.
سلام جناب گلشني اسم جديد مبارك اميد كه مطالب ارزنده تون دليل و چراغ راه بشه
همه 5 نظر
موفقيت روز افزون شما آرزوي ماست ..
zohoor-e-monji
سلام العليکم.. موفق باشيد.... التماس دعا
+ حدايا!در اين شب عزيز که در زلال اشک و ارام دل مايي، بر محمد و آل محمد درود فرست و ما را از رهروان صديق آن برگزيده ي بزرگ قرار ده. امين!
zohoor-e-monji
اللهم صل علي محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
zohoor-e-monji
آمين يا رب العالمين
mp3 player شوکر
دليل راه
رتبه 0
0 برگزیده
285 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
دليل راه عضو گروهی نیست
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top