سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
اعطای نشان و جایزه ویژه به خبرنگاران برتر حوزه ایثار و رسانه
نشان و جایزه ایثار و رسانه

با حضور چندتن از سیاستگذاران و علاقه‌مندان عرصه فرهنگ و ایثار در یکی از نشست‌های تخصصی نمایشگاه مطبوعات، موضوع اعطای نشان و جایزه ویژه ایثار و رسانه به تصویب رسید.


به گزارش خبرگزاری فارس، در نشستی چندجانبه که ظهر دیروز، پنج شنبه، 22 آبان ماه با حضور چندتن از سیاستگذاران و علاقه‌مندان عرصه فرهنگ و ایثار در سالن شماره یک محل نشست های جنبی نمایشگاه مطبوعات برگزار شد، موضوع اعطای نشان و جایزه ویژه ایثار و رسانه به تصویب رسید.

در این نشست که با حضور حسن محرابی، مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی، سعید الفتی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران، ایرج گلشنی مدیر خانه فرهنگ ایثار و تنی چند از اصحاب رسانه برگزار شد موضوع ضرورت رصد اخبار و گزارش‌های مرتبط با فرهنگ ایثار، تکریم خبرنگاران و رسانه‌هایی که به این امر مهم به نحوی برجسته و شایسته می‌پردازند مطرح و مقرر شد؛ نشان و جایزه‌ای سالانه تحت عنوان «نشان و جایزه ایثار و رسانه» تاسیس شود.

همچنین قرار براین شد که نشان ایثار و رسانه در دو بعد مرتبط با ایثار شامل فرهنگ جهاد و شهادت و فرهنگ ایثار و فداکاری به مفهوم عام طراحی و اجرا شود.

تشکیل ستاد موقتی برای پیگیری و اطلاع رسانی این موضوع به تمامی رسانه‌ها و ایجاد زمینه برقراری ستاد دائم و شروع فعالیت دبیرخانه این نشان از دیگر مصوبات این نشست بود.



علاقه‌مندان جهت اطلاع بیشتر به سایت khaneisar.ir  مراجعه فرمایند و یا با شماره 33908282 تماس حاصل نمایند.




موضوع مطلب :



دلیل
درباره وبلاگ

اندیشه، حد و مرز ندارد و تا آن جا که دلیلی برای بودن وجود داشته باشد، اندیشه فراتر از آن وجود خواهد داشت و برای این بودن دلیل ها خواهد داشت تا نتیجه ی آن شدنی شایسته باشد.
پیوندها
www.shereno.com">شعر نو
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 24
کل بازدیدها: 199256