سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دوشنبه 93 بهمن 13 :: 9:0 صبح ::  نویسنده : ایرج گلشنی

نخستین کتاب مردمی جهان که به ابتکار خانه فرهنگ ایثار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز شد، با استقبال گرم مردم خوش فکر و فهیم ایران زمین قرار گرفت و در 35 روز 6000 نفر در طرح نگارش آن شرکت کردند و این نگارش همچنان ادامه دارد.

نخستین کتاب مردمی جهان ، نه کتاب بلکه سمبلی است از حضور مردم ایران و جهان در زیر یک پرچم و آن چیزی نیست جز فرهنگ شریف و انسانی ایثار و فداکاری.

این اثر بکر و نفیس که مجموعه ای از نظرات، آرا و دل نوشته های مردمی را با موضوع ایثار و فداکاری در بر دارد به وسیله گروهی از استادان مجرب از جمله استاد مجید قیصری، دکتر راضیه تجار، استاد عباس براتی پور، استاد بیگی حبیب آبادی ، ایرج گلشنی بررسی شد و بهترین نوشته ها برای نشر در قالب یک کتاب مهیا گردید. این اثر هم اکنون توسط تیمی به سرپرستی استاد اسدالله امرایی درحال ترجمه به زبان انگلیسی است.

این اثر یک دعوت نامه مردمی به تمام انسان های آزاده ایرانی و غیر ایرانی است برای اندیشیدن به بهترین خصلت انسان و تفکر در باب انسانیت و بازگشت به انسانیت. این اثر در حقیقت مرام‌نامه‌ی مردمی است برای توجه به خوبی‌ها و تبری از زشتی‌ها.

تمامی آثار نوشته شده توسط مردم در سایت خانه فرهنگ ایثار در حال بارگزاری است و شما می‌توانید با مراجعه به این سایت ، بخشی از آثار مردمی را در بخش کتاب مردمی ملاحظه نمایید و در صورت تمایل با تماس با بخش کتاب خانه ایثار به جمع نویسندگان این اثر جالب بپیوندید.

همراهی با این اقدام نمادین، می تواند اتحاد ملی را قوت بخشیده و قلب‌های مردم را بیش از پیش به هم نزدیک کند. به همین دلیل است که علاقه‌مندم در این وبلاگ از این اقدام تحسین برانگیز سخن بگویم. 

khaneisar.ir

33908282




موضوع مطلب :



دلیل
درباره وبلاگ

اندیشه، حد و مرز ندارد و تا آن جا که دلیلی برای بودن وجود داشته باشد، اندیشه فراتر از آن وجود خواهد داشت و برای این بودن دلیل ها خواهد داشت تا نتیجه ی آن شدنی شایسته باشد.
پیوندها
www.shereno.com">شعر نو
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 20
بازدید دیروز: 24
کل بازدیدها: 199261