• وبلاگ : دليل
  • يادداشت : پيشگيري از قضاوت غلط (اشتباه من و مكتب من)
  • نظرات : 1 خصوصي ، 3 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام
    دوست عزير مي دوني که قراره طرح تفکيک جنسيتي در دانشگاه هاي ايران اجراء بشه؟نظرت چيه؟به نظرت مي تونه مشکلات علمي و دانشگاهي ما رو حل کنه؟يه سر به وب ما بزن.فعلا
    پاسخ

    سلام. اول اين كه اين طرح منتفي شد . دوم اين كه اين كارها عملي نيست و معنا ندارد و با فاز فكري و فرهنگي دانشجويان جور نيست و من هم شخصا از اين گونه افكار و ايده ها خنده ام مي گيرد! لطفا ادرس وبلاگتون را بگذار تا خدمت برسم.

    سپاس از شما براي ديدگاه تان

    آنچه از منشات نقل کردم نامه اي بود که عاشقانه نبود از آن گونه که امروز هست... نامه اي است به يک دوست که از اين دست در امنشات بسيار است. آن قدر متن مشات محکم است که انسان لذت مي برد از خواندن چندباره اش.

    به هر حال خوشحال خواهم شد از ديدگاه هاي شما در آينده نيز استفاده کنم.

    پاسخ

    من هم به اين متون علاقه مندم. همين الان داشتم در باب اويس قرني از عطار مي خواندم . حقيقتا دلچسب هستند اين متن هاي وارسته و زيبا. اگه عاشقي هم باشند درست و حسابي هستند والبته بد نيست. به هر حال از اين كه متفاوت هستيد جالب و خواندني هستيد.تشكر


    سلام

    از مطلبتان بهره بردم.

    کاملاً علمي و اسلامي تحليل کرده ايد. تشکر

    پاسخ

    سلام. از علاقمندان مرحوم شريعتي هستم. از وبلاگ شما هم با متن اخيرش خوشم اومد. يادم مي آيد اولين كتابي كه با پول توي جيبي كه مدت ها جمعش كرده بودم خريدم از شريعتي بود: قصه ي حسن و محبوبه! اگر ارزشي هست تقديم به روح بلندش مي كنم. از شاگرد نوازي شما هم ممنونم.