• وبلاگ : دليل
  • يادداشت : از خميني شهر تا كاشمر- فاجعه پشت فاجعه
  • نظرات : 1 خصوصي ، 9 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     


    سلام جناب آقاي رادان
    نکنه امام جمعه کاشمر هم مثل امام جمعه کاشان دروغگو و جزئي از الماسهاي نفوذي موساد هستند!!!!!!!!!!!!!!!
    آقاي رادان حربه خوبي براي بستن دهان عدالتخواهان و برخورد با آنان پيدا کرده ايد!!!!!!!!!!!!!!!!!! تشويش ذهن مردم!!!!!!!!!!!!
    طلبه سيرجاني رو با همين حربه داريد محکوم ميکنيد امام جمعه کاشمر رو هم وخيلي از افراد ديگه که خودم هم در آينده اي نچندان دور به اين بلا گرفتار خواهم شد!!!!!!!!!!ولي بترسيد از روز حساب که ديگر اين حقه ها کاربردي ندارد
    راستي آقاي رادان سوالي دارم اگر به زن خود شما در کاشمرتجاوزميشد وبه خواهر و مادر شما در اصفهان واينقدر در برخورد با متجاوزان مسامحه ميکردن باز هم خيلي خونسرد ميگفتيد ((برخي در نظر دارند ذهن مردم را مشوش كنند،رسانه‌اي شدن اين‌گونه حوادث بعد از گذشت زمان طولاني، جاي سوال دارد)
    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    دادستان کاشمر چي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه به زن و دخترش تجاوز ميکردن و ميبردن يه جاي ديگه راهشو ميگرفت و ميرفت و ميگفت هر موقع زن ودخترمو برگردوندند و اگه دلشون خواست و از متجاوزان نترسيدن و اومدن شکايت کردن اون موقع يه کاري ميکنيم!!!!!!!!!!!
    آملي لاريجاني شما چطور؟ اگر زن شما بجاي آن زن کاشمري بود و دادستان کاشمر همين کار رو مي کرد شما باز باخيالي آسوده بر مسند عدالت خود مي نشستيد و ککتان هم نمي گزيد!!!!!!!!!!!!!!!!وهيچ برخوردي نمي کرديد وصداي وا عدالت شما بلند نمي شد!!!!!!!!!!!!!!و مي گفتيد که دادستان کاشمر طبق قانون و شرع مقدس اسلام عمل کرده منتظر شده تا متجاوزان زنم را برگردانند واگر شکايت کرد بعدا رسيدگي کند !!!!!!!!!!!!!ولي آن بسيجي ضابط قضايي داغ بازي از خودش در آورده وحقش بوده که زنداني شود!!!!!!!!!!!!!