mp3 player شوکر

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
2- مي فرماييد که "هاشمي رفسنجاني را که سند زنده انقلاب اسلامي خودتان است را چنين به لجن مي کشيد"
گمان مي کنم شما به اين امر دقت نفرموديد که کسي، کسي را به لجن نکشيده و قصد چنين کاري ندارد. طبق فرمايش امام خامنه اي-دامت برکاته-، کسي که صلاحيتش تاييد نشد، از هستي ساقط نيست.
ولي اين مهم است که فرد، چه جهت گيري و موضع هايي داشته باشد. چه از موضع گيري هايي که در فتنه ي 88 از آقاي هاشمي انتظار مي رفت و عملي نشد. چه در بعضي نطق ها و فرمايشات شان. چه آن زمان که مي گفتند اعتماد ميان نظام و مردم از بين رفته و هزاران مصداق ديگر
بحث اين است که فرزند بزرگوار امام، چرا رهبري را توصيه به حفظ نزديکي با آقاي رفسنجاني نموده اند و به مقام ولايت، تذکر داده اند! مگر رهبري نعوذ بالله از مواضع شان، کناره گيري کرده اند که مستحق تذکر باشند؟
معيار، مسير ولايت است. هرکه مطيع محض ولايت بود، ما مخلص او هستيم. هرکه هم مطيع محض نبود، هرگز او را به لجن نمي کشيم. چرا که رهبرمان، پايبندي به اخلاق را توصيه نموده اند. چه فرد مقابل با اخلاق باشد و چه غير آن

پاسخ

رهبر انقلاب هر چه بفرمايند روي چشم ما جاي دارد چرا كه فكر مي كنيم اگر ايشان تخريب يا تضعيف شوند ما به سرنوشت افغانستان دچار مي شويم و جنگ هاي داخلي شروع مي شود. بنابراين؛ حفظ حريم و حرمت ايشان بر هر مسلمان و يا ايراني مسلمان و يا ايراني واجب است چه از حيث دين و چه از حيث ميهن. اما اگر مرحمت كنيد و شوراي نگهبان را جاي رهبر نگذاريد تازه متوجه عرائض بنده مي شويد. سپاس.