سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

سلام حاج آقا!

من هم تشکر می کنم. تشکر می کنم که با لحن بی ادبانه ای با دختر امام (ره) سخن گفته اید.

تشکر می کنم که حتی رعایت سن و سال خود و ایشان و نسبت و بزرگی آن خانم را نکرده اید و دهان قلمتان را بزرگتر از مغز کوچکتان باز کرده اید.

تشکر می کنم از این که هاشمی رفسنجانی را که سند زنده انقلاب اسلامی خودتان است را چنین به لجن می کشید و از این بابت دوباره تشکر می کنم.

تشکر می کنم که جنگ بین رهبر و رییس مجمع و رییس جمهور و رییس مجلس و همه این روسایتان را چنین روی دایره می ریزید و بر دف و تنبور می زنید تا آبروی اندک باقیمانده تان هم برود پی کارش.

تشکر می کنم که چه وقیحانه و چه تمسخر آمیز به قول خو دت بنت الامام را خطاب قرار دادید و ااحادیث معتبر و متواتر مبنی ر رعایت حال بزرگان و رعایت ادب و این جور چیزها را رعایت می کنید.

و معلوم است چرا. نورسیده های مانند شما که تازه موی بر پشت لبشان رسته مانند امثال رسایی به دنبال نام و نان هستید و من به شما خرده نمی گیریم که وقیح شوید و فرزندان امام را ریشخند کنید.

و تشکر می کنم که چشم به سابقه انقلاب و روند رییس شدن این و‌آن می بندید و با حماقت تمام نه بلکه با آگاهی تمام مسیر درست نان و قدرت را پیش می روید.

به هر حال تشکرات صمیمانه من و امثال مرا برای این زیر آب زنی‌های همدیگر بپذیرید. این یعنی سرعت دادن برای رسیدن به خط پایان. و ما چرا خوشحال نباشیم؟ چه کسی غیر از امثال شما می‌تواند ریشه انقلاب و ریشه‌داران انقلاب را بسوزاند؟

 

ضمن سپاس فراوان تقاضا دارد باز هم از این مطالب افشاگرانه بنویسید. مظمئن باشید من خواهم خواند و خوشحال خواهم شد. همه ما خوشحال می شوند. خوب به هر حال هم شما نیاز با نام و نوایی دارید و هم ما از این اوضاع خسته شدیم. کجای دنیا رهبر و رییس جمهور و رییس مجلس و رییس فلان و بهمانش این همه با هم جنگ دارند؟ البته غیر از افغانستان که آن هم بعید می دانم.

به هر حال مراتب تقدیر و سپاس مرا بپذیرید و بار دیگر علیه حسن خمینی بنویسید چون او نامه ی بدی در وصف آقای هاشمی نوشته است. نوشته که او مورد تایید امام بود. نوشته که از شنیدن خبر رد صلاحیتش شوکه شده! نوشته که.... حتما خوانده ای. لطفا یک جوابیه هم برای او بنویس و بزن توی برجکش تا از نسل خمینی کسی باقی نماند که اگر بماند ،..... که اگر بماند یا جای آنهاست یا جای شما.




موضوع مطلب :



دلیل
درباره وبلاگ

اندیشه، حد و مرز ندارد و تا آن جا که دلیلی برای بودن وجود داشته باشد، اندیشه فراتر از آن وجود خواهد داشت و برای این بودن دلیل ها خواهد داشت تا نتیجه ی آن شدنی شایسته باشد.
پیوندها
www.shereno.com">شعر نو
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 30
بازدید دیروز: 55
کل بازدیدها: 200048