سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

برگزاری سالانه انتخابات ریاست جمهوری بهترین راه پیشرفت ایران

 

زمانی که قرار ریاست جمهوری احمدی نژاد بود همه متوجه شدند که سر هر پل ، تعدادی کارگر افغانی بودند که با پتک به میله‌های آهنی می کوفتند یعنی این که شهردار دارد کار می کند.

این روزها هم شاهد افتتاح پروژه های خوب و بزرگی -مانند اتوبان امام علی- هستیم و خوشبختانه روز به روز هم به تعداد افتتاحیه های افزوده می شود و شهردار محترم تند و تند قیچ به دست این طرف و آن طرف می رود.

با این حساب و کتاب کوتاه اما عمیق! متوجه شدم که اگر انتخابات ریاست جمهوری را سالانه کنند، افتتاح پروژه ها زیاد می شود و دیگر این طور نیست که پروژه ای را کش بدهند و یا بعد از اتمام کار، قفلش کنند تا چهار سال و بعد نزدیک انتخابات مراسم قفل بازکنی و افتتاح راه بیندازند.

 

تازه همین نیست. کمی فضای حرف زدن باز می شود. می شود در روزنامه ها تیتری یا مطلبی هی کمی به از گذشته دید. چند وبلاگ حسابی خواند و به هر حال کمی راحت بود!

البته تنها عارضه انتخابات ریاست جمهوری در ایران کند شدن بیش از پیش اینترنت است که البته با آن خو کرده ایم و با آن می سازیم.

 

بنابراین پیشنهاد می کنم بر اساس استراتژی ملی «کلنگ و قیچی» ، با سالانه کردن انتخابات ریاست جمهوری ، به پیشرفت مملکت کمک کنند آقایان!




موضوع مطلب :



دلیل
درباره وبلاگ

اندیشه، حد و مرز ندارد و تا آن جا که دلیلی برای بودن وجود داشته باشد، اندیشه فراتر از آن وجود خواهد داشت و برای این بودن دلیل ها خواهد داشت تا نتیجه ی آن شدنی شایسته باشد.
پیوندها
www.shereno.com">شعر نو
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 55
کل بازدیدها: 200027