سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
چهارشنبه 92 خرداد 15 :: 2:49 عصر ::  نویسنده : ایرج گلشنی

 

اتتخابات، دوره حکومت حزب باد

یادتان می آید زمانی که احمدی نژاد در برابر موسوی ایستاد و با توهین و فحاشی به هاشمی و دزد خطاب کردن او ، رقیب را به سکوت واداشت و گوی و میدان را از آن خود کرد؟

و یادتان می آید جمع بزرگی از اهالی ..... چه شادی‌ها کردند و «نماز شکر » به جای آوردند و پابرهنه تا جمکران دویدند و باعث تولید هاله نور شدند؟

و یادتان می اید وقتی یک کوتولة تازه به دوران رسیده وقتی به میلیون ها ایرانی با شخصیت و شرافتمند لقب خار و خاشاک داد، چگونه عمامه‌هایشان را دستمال رقص کردند و شادی کردند؟!

اما حتما یادتان می آید وقتی آن نیم وجبی در برابر رهبر عالیقدر و معظم انقلاب اسلامی ایستاد و برای موجود بی مقداری مانند مشایی، حرمت رهبر را به جای نیاورد،

و آن زمان که برای حذف مصلحی چه کرد و باز رهبری را تضعیف کرد تا به مطامع خود برسد.

و یادتان می آید...

 

همان ها اکنون شده‌اند دشمن خونی یارو. چرا؟ چون طرف دورانش به پایان رسیده و دیگر کاره‌ای نیست. هنوز زمانش تمام نشده تمامش کردند و شد برگ ورق خورده خاطرات گذشته. این است که دیگر ارزش حمایت ندارد!! قربان بند کیفش بودند.

گذشته از همه اینها، الحق و الانصاف، حزب بادی ها هنرمندان بزرگی هستند که به قول آقای سلامتی-که یادش بخیر- از صبح راهنمای راست می زنند و غروب به چپ می پیچند.

درود بر اعضای حزب باد در ایران جهان




موضوع مطلب :



دلیل
درباره وبلاگ

اندیشه، حد و مرز ندارد و تا آن جا که دلیلی برای بودن وجود داشته باشد، اندیشه فراتر از آن وجود خواهد داشت و برای این بودن دلیل ها خواهد داشت تا نتیجه ی آن شدنی شایسته باشد.
پیوندها
www.shereno.com">شعر نو
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 18
بازدید دیروز: 55
کل بازدیدها: 200036